Zonnige maandag in New York en geen fiets te bekennen.

4 april 2017 - New York City, Verenigde Staten

Uiteindelijk zou het, net als twee jaar geleden, weer een intensieve dag worden.
We hebben 11,8 km. gelopen en 22,7 km. gefietst. Maar een zonnige dag om niet snel te vergeten. Na een stevig ontbijt zijn we lopend vertrokken (09:30) op zoek naar een fietsendepot van citibike. Maar de eerste was leeg en ook de tweede. De derde, helaas. Inmiddels waren we al zover gelopen dat we al dicht in de buurt van onze eerste winkel waren een speciaalzaak (HB) op foto gebied. Snel even een tweede oplaadbare batterij gekocht en weer op zoek naar een vol fietsendepot. Op de app even kijken waar de dichtbijzijnde zich bevind en deze keer hadden we geluk. Op fiets naar de Strand bookstore welke een beetje tegen viel. Geen enkel boek over Carlos Santana! Toen op de fiets over de Brooklyn Bridge. Onderweg hebben mooie foto's gemaakt en de go-pro, op het stuur vastgemaakt, liep ook. Aan de andere kant van de brug hebben gelopen over de boulevard, een plaats welke veel door film en seriemakers gebruikt wordt als opname lokatie. We hebben zeer hier veel foto's en video's gemaakt.
Na een hotdog en wat drinken zijn we terug over de brug gefietst op weg naar het hoofdkantoor van YouTube voor Enno zijn afspraak. Hier kregen we een rondleiding door het mooie gebouw. Hierna hebben we een heerlijke milkshake gepakt in de Chelsea market.
Toen een stukje van de High Line gelopen om deze te onderbreken voor heerlijk eten in Bocca di Bacco. Hierna zijn we onze weg vervolg op de High Line. Het was inmiddels donker geworden en met het licht aan gaf dit een mooi plaatje. Aan het einde an de Line hebben snel een paar fietsen gezocht en naar ons hotel gereden. Het 21:00 uur en we zijn moe, tijd voor de douche en lekker moe maar voldaan op bed het reisverslag schrijven.
Morgen komt er regen en gaan we naar binnen......maar waar?
Morgen zullen we kijken waar, tot morgen.